Slimme Digitale Bedrijfsprocessen

Slimme Digitale Bedrijfsprocessen als sleutel voor betere prestaties

Uitstekende performance door excellent ingerichte bedrijfsprocessen op basis van moderne technologieën!

Klanten worden assertiever, zijn minder loyaal aan hun aanbieders, vragen meer snelheid en transparantie, een excellente prijs-kwaliteit verhouding en 24-uurs service. Als operations manager ben je continu aan het zoeken hoe je hier met bestaande producten, diensten en werkwijzen snel en flexibel op in kunt spelen. Je hebt eigenlijk behoefte aan een bedrijfsproces dat producten en diensten foutloos levert, in één keer goed en afgestemd op de klantbehoefte. Natuurlijk slim ingericht met de juiste technologieën, zodat creativiteit en vakmanschap alleen ingezet worden waar het echt toegevoegde waarde levert. 

Om deze fundamenteel betere prestaties te kunnen leveren is een transformatie nodig naar slimme digitale bedrijfsprocessen. 

Maar hoe pak je dat aan?

  • Welke inzichten uit de customer journey leiden tot een verbeterd bedrijfsproces?
  • Welke technologie zorgt voor radicale transformatie van mijn bedrijfsproces?
  • Hoe past die technologie in ons bestaande applicatie landschap?
  • Wat is een goede aanpak om beheersbaar te transformeren naar slimme digitale bedrijfsprocessen? 

Wij hebben op basis van jarenlange ervaring in dit vakgebied een set aan best practice methoden en technieken in huis om samen met jouw organisatie deze stappen te zetten.

Betere digitale processen leiden tot hogere klanttevredenheid

Samen met HTM hebben we bepaald wat nodig was om de reizigerstevredenheid te verhogen. HTM scoorde goed, behalve op het gebied van informatie bij verstoringen. Door te kijken naar de grootste knelpunten, requirements te specificeren en het implementeren van een low-code oplossing, ligt HTM nu op het landelijke gemiddelde, overtuigd dat de toekomst nog mooier wordt.

Novius helpt uitvoeringsorganisatie PGB met haar efficiëntie en service

Om te komen tot een optimale dienstverlening voor werkgevers en werknemers moet PGB de bedrijfsprocessen efficiënter inrichten en tegelijkertijd de dienstverlening aan de klanten verbeteren, ondersteund door een gemoderniseerd IT-landschap. Wij hebben deze strategische uitdaging vertaald in een herontwerp van de bedrijfsprocessen, ondersteund door nieuwe technologie. Door de hoge mate van automatiseren van de processen, samen met een KPI Framework waarmee continue verbetering wordt mogelijk gemaakt, is de dienstverlening van PGB nu gereed voor de toekomst.

Projectbureau als succesfactor voor verandering

Organisaties moeten steeds vaker voor hun bestaansrecht vechten. De markt verandert snel en technologische veranderingen volgen elkaar in hoog tempo op. Er waren al stappen gezet op het gebied van projectmatig werken, maar een Maturity Scan wees uit dat er nog veel te winnen viel. Om de gewenste verandering te kunnen monitoren en bewaken was het noodzakelijk een Projectbureau op te zetten dat een belangrijke bijdrage gaat leveren aan de grip op verandering en de uiteindelijke realisatie van de strategie.

Maak kennis met Lars

Met veel passie begeleid ik organisaties in de transformatie naar digitalisering of klant- en procesgericht werken. Processen zijn hét middel om mensen, data en applicaties te verbinden en  toegevoegde waarde aan de klant te leveren. Samen met de organisatie ga ik op zoek naar de beste aanpak en oplossing die nodig is om de organisatie doelen te bereiken.

Benieuwd hoe je impact kunt maken met slimme digitale bedrijfsprocessen?

Of samen eens sparren over jouw uitdagingen? Kom in contact!