Customer Experience
Onze docent vertelt je in vogelvlucht waar Customer Experience over gaat.
In deze tijd van digitale transformatie, nieuwe standaarden en groeiende klantverwachtingen is het een uitdaging voor organisaties om relevant te blijven. Behoeften veranderen en organisaties zijn gedwongen om mee te bewegen. Daarnaast is het voor overheidsinstanties moeilijk om de dienstverlening op het niveau van de klantverwachtingen te houden en het vertrouwen van burgers en ondernemers niet te verliezen.
Customer Experience (CX) is het vakgebied waar organisaties hun klanten centraal stellen. Door te focussen op de klantbehoeften en hier een onderscheidende klantbeleving voor te ontwerpen, kunnen organisaties specifieke bedrijfsdoelstellingen behalen. Zo kan CX dé sleutel zijn voor het winnen van vertrouwen en loyaliteit van klanten, het realiseren van een efficiënte dienstverlening of het realiseren van groei.
Deze opleiding geschikt voor iedere professional die zich wil verdiepen in Customer Experience, maar hier beperkt tot geen ervaring in heeft. De Masterclass is relevant voor professionals uit zowel de commerciële als publieke sector. Je bent bijvoorbeeld een:
De opleiding duurt 2 dagen.
De eerstvolgende opleiding vindt plaats op 22 en 29 mei 2024.
De opleiding wordt gegeven op het hoofdkantoor van Royal HaskoningDHV. Adres: Laan 1914 35 in Amersfoort.
Meld je direct aan voor de opleiding die 5 december 2024 start!
Of doe je liever mee aan de 1-daagse Masterclass? Ook die bieden we aan!
Benieuwd wat de Novius Academy nog meer aanbiedt?