Impact maken met Customer Experience management?
Impact maken met Customer Experience management?
Customer Experience
Impact maken met Customer Experience management?
Onze docent vertelt je in vogelvlucht waar Customer Experience over gaat.
In deze tijd van digitale transformatie, nieuwe standaarden en groeiende klantverwachtingen is het een uitdaging voor organisaties om relevant te blijven. Behoeften veranderen en organisaties zijn gedwongen om mee te bewegen. Daarnaast is het voor overheidsinstanties moeilijk om de dienstverlening op het niveau van de klantverwachtingen te houden en het vertrouwen van burgers en ondernemers niet te verliezen.
Deze Masterclass is geschikt voor iedere professional die zich wil verdiepen in Customer Experience, maar hier beperkt tot geen ervaring in heeft. De Masterclass is relevant voor professionals uit zowel de commerciële als publieke sector. Je bent bijvoorbeeld een:
De opleiding wordt gegeven op het hoofdkantoor van Royal HaskoningDHV. Adres: Laan 1914 35 in Amersfoort.
Meld je direct aan voor de opleiding die 8 mei 2024 start!
Of doe je liever mee aan de 1-daagse Engelstalige Masterclass? Ook die bieden we aan!
Benieuwd wat de Novius Academy nog meer aanbiedt?